سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبد حراج فروشگاهی رادان صنعت شرق

سبد حراج فروشگاهی نوعی از قفسه بندی فروشگاه است که همان طور که از نام آن پیداست یکی از مناسب ترین تجهیزات فروشگاهی برای انواع فروشگاه ها و هایپر مارکت ها و کلا تمام مکان هایی که تصمیم به فروش کالا و محصولاتی را دارند که به صورت درهم و غیره منظم می خواهند آن محصول را به حراج بگذارند.

به محصولاتی که به صورت غیر منظم و درهم و در حجم بالا به فروش می رسند حراجی می گویند با توجه به ویژگی های مخصوص این گونه کالاها قفسه فروشگاهی در صنایع قفسه بندی رادان صنعت شرق سبدی را به نام سبد حراج طراحی کرده که در انواع فروشگاه ها و هایپرمارکت ها به کار می رود. همچنین مراکز خرید و اساسا هر مکانی که قصد استفاده فروش تعدادی کالا به صورت غیر منظم را داشته باشند از سبد حراج استقبال می کنند.مفتول بکار رفته در ساخت این نوع سبد فروشگاهی از نوع مسوار و با آبکاری درجه یک بوده تا مقاومت کافی برای نگهداری کالا و جا به جایی مکرر کالاها حراجی توسط مشتریان را داشته باشد. همچنین عمق این سبد حراج فروشگاهی نیز با توجه به حجم باقی مانده محصولات قابل تنظیم می باشد. صنایع قفسه بندی رادان صنعت شرق سبد حراج و قفسه بندی فروشگاه خود را در ابعاد و اندازه های مختلف بنا به نیاز مشتریان طراحی و ارائه می نماید.

شما با استفاده از سبد حراجی در فروشگاه خود اقلامی را که میخواهید بصورت حراج بفروش برسانید را قرار میدهید . از جمله سبد حراج های که میتوان مثال زد به سبد حراجی لباس میتوان اشاره کرد . قیمت سبد حراجی با توجه به اندازه و سایزهای درخواستی مشتری تعیین میگردد . سبد حراج بسیار محصول پرکاربردی برای فروشگاه های بزرگ و کوچک است . با سبد حراج میتوان اجناسی را که به تعداد زیاد از آن در انبار موجود میباشد را بفروش رساند . سبد حراج BARGAIN BIN رادان صنعت با کیفیت و مقاومت بالا تولید میشود . سبد حراج BARGAIN BIN خاص فروشگاه مخصوصی نمیباشد و هر فروشگاهی که نیاز به سبد حراج داشته باشد میتواند از سبد حراج های رادان صنعت شرق استفاده کند . شما میتوانید برای استعلام قیمت سبد حراج با همکاران واحد فروش رادان صنعت شرق تماس گرفته و قیمت سبد حراج BARGAIN BIN مدنظر خود را سوال کنید. سبد حراج های رادان صنعت شرق دارای بهترین کیفیت و نوع ساخت میباشد . در سبد حراج میتوان انواع کالا را قرار داد . ازجمله اقلامی که در سبد حراج قرارمیگرد میتوان به اقلام ریز همچون پفک ، لباس ، پوشاک و... اشاره کرد که تمام این کالاها را میتوان در سبد حراج قرار داد و برای فروش مشتری از آن استفاده کرد .

فروشگاه ایترنتی کالاهای خود را به دو صورت اصلی به فروش می رساند:

فروش فوری:در این روش فروشنده قیمتی را برای کالای خود تعیین می کند و اولین کسی که این قیمت را بپذیرد کالا را می خرد.

حراج:در این روش فروشنده قیمت پایه ای برای حراج تعیین می کند. خریداران تا پایان مهلت مقرر فرصت دارند پیشنهاد های خود را ارائه دهند. کسی که بالاترین قیمت را در این بازه زمانی ارائه دهد برنده مزایده یا همان حراج خواهد بود. بدیهی است افراد دیگر که بازنده حراج هستند نباید هزینه ای پرداخت کنند.بنابراین در این نوع فروش قیمت کالا ثابت نیست و به تدریج ممکن است افزایش یابد.بسیاری از کالاهای فروشگاه اینترنتی به هر دو طریق به فروش می رسند. به این صورت که فروشنده قیمت پایه ای برای حراج اعلام می کند و قیمتی نیز برای خرید فوری.اگر کسی حاضر به خرید به قیمت فوری - که همیشه بالاتر از قیمت خرید کالا از طریق حراج است - شد، کالا به او می رسد و حراج پایان می یابد. در غیر این صورت حراج به روال معمول ادامه می یابد و کسی که بالاترین پیشنهاد را داده باشد برنده خواهد بود.

محصولات قفسه رادان صنعت شرق دارای دو زیر مجموعه قفسه انبار و قفسه فروشگاهی میباشد . محصولات و تولیدات قفسه فروشگاهی رادان صنعت شرق شامل استند دوچرخه ، فروش قفسه ، استند میز صندوق ، سبد حراج ، سبد خرید دستی ، قفسه پوشاک ، قفسه کتاب ، قفسه آجیل ، قفسه دوطرفه وسط فروشگاهی ، قفسه سنگین فروشگاهی ، قفسه گرد ، قفسه میوه و سبزیجات ، قفسه نان و استند نان ، قفسه یکطرفه کنار دیواری ، کالسکه خرید و چرخ خرید فروشگاهی ، گیت و نرده محافظ ، میز صندوق میباشد که این محصولات قفسه بندی و قفسه انبار دارای بالاترین کیفیت و بهترین قیمت میباشد و مورد تایید اروپا نیز قرار گرفته است . محصولات قفسه انبار رادان صنعت شرق نیز شامل قفسه بندی پالت راک ، قفسه بندی پانل راک ، قفسه بندی پیچ و مهره ای ، قفسه بندی خود راهرو ، قفسه بندی خود سوله ، قفسه بندی درایوین راک ، قفسه بندی سردخانه ای ، قفسه بندی کانتی لور ، نیم طبقه پیش ساخته مزنین میباشد که با مرغوبترین کیفیت ساخته و عرضه میگردد .